Αποδείξεις

Καλησπέρα! Δεν έχω σκοπό να κάνω τη δουλειά του Ευαγγελάτου, απλώς μου στείλανε να δω το βίντεο, από μία από τις εκπομπές του και θελω να το μοιραστώ μαζί σας. Το θέμα της συγεκριμένης εκπομπής, ήταν για το internet, την ασφάλεια στο internet κλπ. Έκατσα λοιπον να το δω και άκουσα τον κ.Ευαγγελάτο να λέει ότι τα torrents, είναι μια σειρά από προγράμματα με τα οποία μπορεί κάποιος να κατεβάσει ταινίες κλπ, παράνομα!!!! Παιδιά τα έπαιξα εκείνη την ώρα. Δεν θυμάμαι για πόσο γελούσα! Είμαστε καλά? Να πω ότι το είπε η γιαγια μου, οκ... αλλά να το πει κάποιος που υποτίθεται θέλει να κάνει σοβαρή εκπομπή; Δεν μπορούν να ενημερωθούν πριν παρουσιάσουν ένα θέμα; Ρωτάνε τον καμεραμαν (που είμαι σίγουρος ξέρει περισσότερα) και λέμε ότι μας πει; Και ο άλλος που πήγε να διορθώσει, το μόνο που ανέφερε είναι πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για νόμιμο download... έλεος.

Για όσους δεν ξέρουν, το torrent είναι ένα πρωτόκολλο ανταλλαγής αρχείων. Το καλό είναι πως το αρχείο δεν χρειάζεται να αποθηκευτεί σε κάποιον server, αλλά μένει στο pc κάθε χρήστη και ο διαμοιρασμός γίνεται από αυτούς. Διαβάστε περισσότερα στη wikipedia.

Παράκατω και το βίντεο... για να μην είμαι ο μόνος που τραβάω τα μαλλιά μου... Δείτε απο το 6:40 και μετά.

Assassins Creed 2 - Official E3 Trailer

Το παρακάτω trailer, είναι από την συνέχεια ενός από τα καλύτερα παιχνίδια, που έχουν κυκλοφορήσει εως τώρα, του Assassin's Creed. Απλά τέλειο! H Ubisoft ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου του 2009. Εγώ με το πρώτο μέρος του παιχνιδιού "κάηκα"... με το δεύτερο εύχομαι να γίνω "στάχτη" ;-). Eσείς;


HOME

Αν και η παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος πέρασε, εμείς, από εδώ θα προβάλλουμε σήμερα το ΗΟΜΕ, γιατί όπως ανέφερε και η Αngela πρέπει να το σκεφτόμαστε 365 μέρες το χρόνο. Το ΗΟΜΕ, λοιπόν, είναι ένα ντοκιμαντερ για τον πλανήτη μας από τον Γάλλο φωτογράφο Υann Arthus-Bertrand. Προβλήθηκε στις 5/6/09 σε όλο τον κόσμο, τόσο στον κινηματογράφο, όσο και στην TV (στην χώρα μας η προβολή έγινε από το ΣΚΑΙ) αλλά και σε dvd. Επίσης μπορείτε να το παρακολουθήσετε και από το official site του, εδώ. Ένα πάρα πολυ καλό αφιέρωμα στο ντοκιμαντερ, μπορείτε να διαβάσετε στο ιστολόγιο του κινηματογράφου από τον "7ο", ενώ εδώ θα βρείτε πληροφορίες για τον ίδιο τον Υann Arthus-Bertrand.

Παρακολουθήστε το στο youtube.com.

Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι έχετε κάποια από τις νέες εκδόσεις του Windows Live Messenger της Microsoft (v.2009, 14.0 & άνω). Θα έχετε παρατηρήσει πως κάθε φορά που τον ανοίγετε για να μιλήσετε με τις επαφές σας, μόλις συνδεθεί εμφανίζεται το παραθυράκι του Windows Live Today. Δεν λέω, καλό, περιέχει συνοπτικά όλες τις ειδήσεις του MSN άρα είναι χρήσιμο για κάποιον που τις διαβάζει από εκεί. Προσωπικά όμως, δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα (πέρα από το να με αναγκάζει να βρίζω πρωί - πρωί γιατί κολλάει ο messenger μέχρι να φορτώσει) και όπως μου ανέφεραν φίλοι μου, ούτε σε αυτούς. Οι περισσότεροι όμως δεν γνωρίζουν ότι αυτό ειναι μια υπηρεσία του messenger της οποίας μπορούν να σταματήσουν την εμφάνιση. Παρακάτω λοιπόν σας δίνω οδηγίες για το πως θα το κάνετε και αν δεν μπορείτε να καταλάβετε κάτι, ρίξτε μια ματιά και στις εικόνες. Για όποια άλλη πληροφορία, εδώ είμαστε ;-) .


BHMA 1: Ανοίγετε κανονικά τον messenger. Βρίσκετε (α) το εικονίδιο που μας οδηγεί αμέσως στις ρυθμίσεις του messenger, ή (β) το εικονίδιο που μας ανοίγει το μενού. Αν επιλέξατε το (β) προχωρήστε στο ΒΗΜΑ 2, ενώ αν επιλέξατε το (α) διαβάστε κατευθείαν το ΒΗΜΑ 3.
ΒΗΜΑ 2: Από το μενού που εμφανίζεται, επιλέγετε το υπομενού εργαλεία (tools) & από εκεί το υπομενού επιλογές ή ρυθμίσεις (options).

BHMA 3: Από το νέο παράθυρο που εμφανίζεται. επιλέγετε την καρτέλα με τις ρυθμίσεις εισόδου (ειναι στα αριστερά σας).

ΒΗΜΑ 4: Από της ρυθμίσεις αυτής της καρτέλας, βρείτε αυτή που μας ρωτά αν θέλουμε να εμφανίζεται το WLT κατά την είσοδό μας στον messenger (Show Windows Live Today after I sign in to Messenger) και ξετσεκάρετε το κουτάκι που έχει στα αριστερά του. Έπειτα, πατήστε "ΟΚ" στο κάτω μέρος του παραθύρου ώστε να αποθηκευτούν οι ρυθμίσεις. Την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το Windows Live Messenger δεν θα εμφανιστεί το παράθυρο του Windows Live Today.

Παρακάτω είναι οι οδηγίες σε photos:




*** Για να δείτε τις εικόνες, κάντε δεξί κλικ με το ποντίκι πάνω τους και επιλέξτε να τις δείτε ξεχωριστά, ή απλώς κλικάρετε :-).***

Εδώ είναι η ελληνική σελίδα του ΜSN.

Ευρωεκλογές 2009 Μέρος 3ο

Καλησπέρα για μία ακόμα φορά! Νομίζω ότι σας έχω σπάσει τα νεύρα με τα parts του παρόντος θέματος, αλλά πόσο θα κρατήσει ακόμα; Άυριο τελειώνει....


Θυμάστε, πιστεύω, τι έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση (αν δεν θυμάστε, διαβάστε, δεν θα πάρει πολύ). Συνεχίζω να υποστηρίζω όσα έγραψα, ξεχάστε μόνο το κομμάτι που λέω πως δεν θα πάω να ψηφίσω. Ναι, καλά διαβάζετε. Άλλαξα γνώμη και αφορμή γι' αυτό, η ανάρτηση της tsaousas πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, μόνο ότι συμφωνώ με όσα λέει.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την ανάρτηση και νομίζω όσοι είχατε την ίδια γνώμη με μένα και δεν βαριέστε, θα πάτε να ψηφίσετε.

Ευρωεκλογές 2009 Μέρος 2ο

Εδώ είμαστε και πάλι, μετά από μεγάλη απουσία. Σκεφτόμουν τι να γράψω, τι να γράψω... και κατέληξα σε... τι άλλο; Στις ευρωεκλογές φυσικά :-P ... ναι το πιο αγαπημένο θέμα της εβδομάδας.

So, σε όλα τα ΜΜΕ έχουμε συζητήσεις, γκάλοπ, διαφημίσεις των κομμάτων, είχαμε το debate, τι άλλο θέλετε για να αποφασίσετε να ψηφίσετε; Γιατί αυτό είναι που απασχολεί πολλούς σε αυτές τις εκλογές. Εγώ λοιπόν δεν θα πάω να ψηφίσω (όπως και οι περισσότεροι άλλωστε). Και να σας πω το γιατί!

Από τη μία έχουμε τα 2 μεγάλα κόμματα, ΠΑΣΟΚ & ΝΔ να αλληλοκατηγορούνται για την κατάσταση στην Ελλάδα και να μας καλούν να ψηφίσουμε για να αλλάξει κάτι χωρίς να βλέπουν το μπάχαλο που έχει γίνει με τα σκάνδαλα που ξεσκεπάζονται το ένα μετά το άλλο και αφορούν και τους δύο! Ας είναι καλά οι Γερμανοί που έβαλαν τα γυαλιά στην Ελλήνικη Δικαιοσύνη και πήρε μπροστά και αυτή...

Από την άλλη έχουμε τα κόμματα που νομίζουν ότι οι ευρωεκλογές είναι οι βουλευτικές μας εκλογές.
Πρώτα το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ που μας λένε να τιμωρήσουμε τους 2 παραπάνω, βασιζόμενοι στα σκάνδαλα (νομίζω τελευταία και το ΚΚΕ ακούστηκε πως έχει εμπλακεί κάπου, αλλά δεν ξερω τι έγινε, ας με διαφωτίσει κάποιος) ...αν βγουν, θα καταφέρουν να αλλάξουν τίποτα;... και να μιλούν για τους μετανάστες λες και είναι το σημαντικότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη που η ανεργία έφτασε το 9% και θα ανέβει κι άλλο, όχι επειδή έχουμε πολλούς μετανάστες, αλλά επειδή δεν θέλουν οι εταιρίες να χάσουν άλλα λεφτά.

Και φτάνουμε και στο καλύτερο... το οποίο με εξόργισε αφάναστα και είναι και ο βασικός λόγος που γράφω.
Θα μιλήσουμε για το ΛΑ.Ο.Σ. και τη Χρυσή Αυγή (πέτυχα σήμερα το απόγεμα σε κάποιο κανάλι της TV μια από τις πιο γελοίες πολιτικές διαφημίσεις). Επίσης, να τονίσω πως με τους οπαδούς των συγκεκριμένων κομμάτων δεν έχω πρόβλημα, αλλά ρε παιδιά... είναι γελοίο να μιλάμε για αυτά που παρουσιάζουν ως προβλήματα. Δεν με ενδιαφέρει αν ο γείτονας μου είναι Έλληνας, Αλβανός ή Πακιστανός! Δεν με πειράζουν δεν τους πειράζω. Με νοιάζει να μπορώ άυριο να ζω εμένα και την οικογένειά μου! Ας αφήσουμε τις ευρωεκλογές στην άκρη για λίγο. Πείτε ότι τους δίναμε την εξουσία της χώρας, πως θα λύνανε όλα τα προβλήματα; Διώχνοντας τους αλλοδαπούς; Και; Θα είχαμε περισσότερα λεφτά; Από πού; Θα είχαμε περισσότερες θέσεις εργασίας; Υπάρχουν! Αλλά εμείς θεωρούμε κατώτερους τους χτίστες, τους οδοκαθαριστές, τους γεωργούς που ζητάνε ανθρώπους (εμείς μόνο διευθηντές!) Δεν λέω πώς έχουν καλούς μισθούς, αλλά αν θες δουλειά πας. Αυτές τις θέσεις καλύπτουν οι περισσότεροι από τους αλλοδαπούς που τόσο φοβούνται ότι τους τρώνε τις δουλειές και οι υπόλοιποι, γυρνάνε από περιοχή σε περιοχή ή στέκονται ώρες σε κάποιο φανάρι μπας και βγάλουν τίποτα να φάνε λίγο ψωμί. Από την άλλη προσπαθούν να μας παρουσιάσουν όλους τους ξένους σαν "κακούς", εχοντας τη μία βάση στο όνομα των Σκοπίων (ναι συμφωνώ, αλλά είπαμε, αυτή τη στιγμή με καίει να έχω δουλειά αργότερα) και στην άλλη τους αλλοδαπούς κατοίκους που κάνουν καταστροφές και κυνηγάνε εμάς τους καλούς Έλληνες... Έλληνας μπήκε στο σπίτι του συμφοιτητή μου όμως και το άδειασε, Έλληνας πήγε να ληστέψει μια φίλη μου, αλλά αυτοί είναι δικοί μας, δεν μας νοιάζει. Ξυπνήστε, έχουμε πιο σοβαρά ζητήματα για να ασχολούμαστε με αυτά... Μπορεί κάποιοι να με πουν ανθέλληνα για όσα έγραψα στο τέλος, αλλά θέλω να πιστεύω πως αυτοί θα είναι μερικοί φανατισμένοι χωρίς δυνατότητα να βάλουν το μυαλουδάκι τους να σκεφτεί τι παίζει γύρω τους.

Τώρα με τα άλλα κόμματα που μένουν, δεν έχω ασχοληθεί αλλά και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να ασχοληθώ. Θα κάτσω λοιπόν ήσυχα σπίτι μου, θα κάνω καμιά βόλτα και θα περάσει και εκείνη η μέρα, όπως και οι άλλες. Εσείς τι θα κάνετε;

Καλό βράδυ!

Lifting

Ναι, οι ίδιοι είμαστε, απλώς μπήκε η άνοιξη και είπαμε να αλλάξουμε λίγο!
Ελπίζουμε να σας αρέσει το νέο θεματάκι και οι λοιπές αλλαγές :-) .
Καλό μήνα (αν και βγαίνει σε λίγο καιρό) και τα λέμε εδώ!

Blogger Template by Blogcrowds