Coming back soon....

Coming back soon...


Χτες το απόγεμα, παρακολουθούσα το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και έπεσα πάνω στο θέμα με τις πωλήσεις ελληνικών βραχονησίδων σε "κροίσους" όπως χαρακτηριστικά έλεγε! Μάλιστα ο παρουσιαστής του δελτίου έδειξε έκπληκτος από τις τιμές και όχι από ο γεγονός ότι πωλείται μέρος της ελληνικής γης που ανήκει σε εμάς, τους πολίτες αυτής της χώρας! Θα μου πείτε εδώ καίμε τα δάση μας για να χτίσουμε σπίτια και ξενοδοχεία, αυτό θα μας πειράξει; Δεν μπορώ να καταλάβω, πως επιτρέπεται αυτό; Σε ποιον μεσίτη ανήκουν όλες αυτες οι βραχονησίδες ή νησάκια που παρουσιάζονται στα sites προς πώληση και θέλει να τα πουλήσει; Είναι κτήμα του ελληνικού λαού που χρόνια πάλευε για να αποκτήσει αυτά τα εδάφη και να διατηρήσει τα σύνορά του. Όταν πριν χρόνια είχε γίνει ένα παρόμοιο περιστατικό με Τουρκους που διαφήμιζαν ελληνικά νησιά προς πώληση, όλοι πέσανε να τους φάνε, ενώ τώρα το κάνουμε εμείς. Μας πειράζει όταν δούμε να πλέει ένα τουρκικό καταδρομικό κοντά στα Ίμια, μας πείραξε όταν πριν λίγες μέρες ένα τουρκικό τουριστικό σκάφος εντοπίσθηκε στη Ρω αλλά δεν μας πειράζει να πουλήσουμε μερικά άλλα νησάκια μας! Από την άλλη, εγώ νόμιζα ότι υπάρχει νόμος που απαγορεύει τη πώληση βραχονησίδων (έτσι μου είχαν πει), αν κάνω λάθος διορθώστε με. Πώς λοιπόν επιτρέπονται αυτά; Δώσαμε έξω αεροδρόμια, τώρα τις βραχονησίδες, η Ακρόπολη έμεινε να πουληθεί....

Aυτό θα πει αγάπη!

Aπίθανο video! To γέλιο του μικρού είναι όλα τα λεφτά!!!

Τη λύση για να δώσετε ένα τέλος στην κακιά συνήθεια που λέγεται κάπνισμα φαίνεται πως βρήκε το TreloKouneli. Η λύση είναι πολύ απλή, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δείτε την παρακάτω εικόνα!


Άμα θέλετε μη το κόβετε τώρα :-D
Καλημέρες!!!!

STOP SMOKING

Καλημέρα και καλό μήνα! 01/07/2009 σήμερα, και αρχίζουμε να ξεχνάμε το τσιγάρο (ή έτσι θέλω να πιστεύω). Δεν λέω τίποτα άλλο, κάντε μια βόλτα από την Angela, να σας τα πει εκείνη μέσα από τη σχετική ανάρτηση. Α! Μην πετύχω σχόλια του στυλ "Εγώ θα καπνίζω όσο θέλω", σας έφαγα! :-P Κάποιοι είναι φανατικοί καπνιστές, εγώ είμαι φανατικός αντικαπνιστής (σε σημείο που θα κρεμούσα καπνιστή στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό... πλάκα κάνω), μέχρι και ο πατέρας μου στο μπαλκόνι βγαίνει για να καπνίσει, νόμος!

Κάτι άλλο, από σήμερα ισχύει επίσημα ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης, ο οποίος θα είναι must (θα φορεθεί δηλαδή σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες :-D ) από τον Οκτώβριο. Περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό site του Υπουργείου Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας για τον ΑΜΚΑ.

Τα ξαναλέμε μόλις τελειώσω την εξεταστική, cya!

Αποδείξεις

Καλησπέρα! Δεν έχω σκοπό να κάνω τη δουλειά του Ευαγγελάτου, απλώς μου στείλανε να δω το βίντεο, από μία από τις εκπομπές του και θελω να το μοιραστώ μαζί σας. Το θέμα της συγεκριμένης εκπομπής, ήταν για το internet, την ασφάλεια στο internet κλπ. Έκατσα λοιπον να το δω και άκουσα τον κ.Ευαγγελάτο να λέει ότι τα torrents, είναι μια σειρά από προγράμματα με τα οποία μπορεί κάποιος να κατεβάσει ταινίες κλπ, παράνομα!!!! Παιδιά τα έπαιξα εκείνη την ώρα. Δεν θυμάμαι για πόσο γελούσα! Είμαστε καλά? Να πω ότι το είπε η γιαγια μου, οκ... αλλά να το πει κάποιος που υποτίθεται θέλει να κάνει σοβαρή εκπομπή; Δεν μπορούν να ενημερωθούν πριν παρουσιάσουν ένα θέμα; Ρωτάνε τον καμεραμαν (που είμαι σίγουρος ξέρει περισσότερα) και λέμε ότι μας πει; Και ο άλλος που πήγε να διορθώσει, το μόνο που ανέφερε είναι πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για νόμιμο download... έλεος.

Για όσους δεν ξέρουν, το torrent είναι ένα πρωτόκολλο ανταλλαγής αρχείων. Το καλό είναι πως το αρχείο δεν χρειάζεται να αποθηκευτεί σε κάποιον server, αλλά μένει στο pc κάθε χρήστη και ο διαμοιρασμός γίνεται από αυτούς. Διαβάστε περισσότερα στη wikipedia.

Παράκατω και το βίντεο... για να μην είμαι ο μόνος που τραβάω τα μαλλιά μου... Δείτε απο το 6:40 και μετά.

Assassins Creed 2 - Official E3 Trailer

Το παρακάτω trailer, είναι από την συνέχεια ενός από τα καλύτερα παιχνίδια, που έχουν κυκλοφορήσει εως τώρα, του Assassin's Creed. Απλά τέλειο! H Ubisoft ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου του 2009. Εγώ με το πρώτο μέρος του παιχνιδιού "κάηκα"... με το δεύτερο εύχομαι να γίνω "στάχτη" ;-). Eσείς;


Blogger Template by Blogcrowds